Καθεστώς ἤ δημοκρατία;


Καθεστώς ἤ δημοκρατία;Καταγγελίες, καταγγελίες, καταγγελίες….

Ζοῦμε σὲ μίαν εὐνομούμενη πολιτεία;

Ζοῦμε σὲ μίαν μὴ εὐνομούμενη πολιτεία;

Μήπως τελικῶς αὐτό ποὺ ἔχουμε δὲν διαφέρει σὲ τίποτα ἀπό αὐτὸ ποὺ ἔχουν διάφορες χῶρες ἀνὰ τὸν πλανήτη καὶ ἀποκαλεῖται «δικτατορία» ἤ ἀπολυταρχικό καθεστῶς;


Ξεκινντας πό τν δημόσια παραδοχ το ΓΑΠ «…ότι στο σημείο που  βρέθηκε η χώρα ήταν απαραίτητο να κάνουμε ένα βήμα πίσω στην Δημοκρατία  μας, για να την διαφυλάξουμε και να μπορέσουμε στο μέλλον να την εμβαθύνουμε….» (ὅταν δὲν ὑπῆρχε «δημοκρατία» στὴν χώρα)  μ τν ποία μς πετάει στ μοτρα, τό π μηνν πιβεβαιωμένον γεγονός τς καταχρηστικς τους διακυβερνήσεως, ναρωτιέμαι κυριολεκτικς (κα δημοσίως πλέον) γι τίς κυριολεκτικς νύπαρκτες διαφορς πο πάρχουν νάμεσα σ να πολυταρχικό καθεστς φρικανικο τύπου κα τν σημερινή πολιτική κατάστασι πο ντιμετωπίζουμε.

 

ταν νας πρωθυπουργός, ποδέχεται δημοσίως τν καταστρατήγησι το Συντάγματος, σ τί πιστεύετε πώς διαφέρει πό νας Καντάφι ναν Μουμπάρακ ναν Μπν λ;

Στ προσωπεο, στν στολή στν τρόπο «λήψεως» τς ξουσίας;

Καντάφι κατέλαβε τν ξουσία φορντας στρατιωτική στολή!

Μουμπάρακ,προερχόμενος πό στρατιωτικός κύκλους, πίσης κατέλαβε τν ξουσία, κυρώνοντας, μέσ τς τρομοκρατίας, κάθε νόμιμη ντίδρασι.

Τέλος, Μπέν λ, πίσης προερχόμενος πό στρατιωτικος κύκλους, κατεχε τν ξουσία παρανόμως γι πλέον τν δύο δεκαετιν.

πάρχει μοιότης μεταξύ τν τρόπων πο κατελήφθη ξουσία π τος προαναφερθέντες «ρχοντες» μ τν δικό μας κα τ πιτελεο του;

Σαφς!

Διότι, τ προαναφερθέντα καθεσττα κατέλαβαν ξουσίες πό τς τοπικς συνθκες κα τ τοπικ συστήματα διακυβερνήσεως. Οσιαστικς, «νέτρεψαν» δι τς ατς δο, πο ο κατ τόπους κοινωνικές δομς, ναγνωρίζουν ς νόμιμες κι ποδεκτές.

σως ν μς ξενίζει κάτι τέτοιο, λλ μοναρχία ατο το εδους κα τς μορφς εναι κα ποδεκτ κα διαδεδομένη σ σλαμικς κα φρικανικς κοινωνίες.

Δν συγκρίνω λοιπν νόμοια ζητήματα. Ἐὰν γι παράδειγμα κα ο δικο μας  «κανόνες» διακυβερνήσεως κινοντο στ ντίστοιχα πλαίσια, σίγουρα θ εχαμε περισσότερες μφανες μοιότητες. λλάζοντας μως γεωγραφικ περιοχή, λλάζουν τ κοινωνικ δεδομένα κα κατ συνέπει λλάζουν κα ο τρόποι χειρισμο το «πλήθους» κα τν κοινωνιν.

Κοινς ποδεκτόν πλέον τ γεγονός τς ντιδημοκρατικότητος το «δημοκρατικο» μας συστήματος. Δν εναι δυνατν ν κπροσωπομαι γι τέσσερα χρόνια, δίχως δικαίωμα κφορς λόγου νδιαμέσως, κα ν θεωρ πς εμαι «κυρίαρχος λαός»!!! Καλή καραμέλα λλά λο κα περισσότεροι συνειδητοποιον πλέον τν φαρσοκωμωδία!!! (ξαιρονται πάντα τ πάσης φύσεως κομματόσκυλα, ο κρατικοδίαιτοι κα ο πραγματικο κάτοχοι τς ξουσίας!!! Ατο, μαζί μ τος δημοσιοκάφρους-τσιράκια τους, θ πασχίζουν ως τέλους, ν «μς πείσουν» δι τ «νόμιμον»!!!)

Λόγ λοιπόν κοινωνικν δομν (πο φείλονται μόνον στν γεωγραφικ περιοχ κα τν συνολικό κοινωνικὸ χαρακτήρα), διαφοροποιονται τ περιτυλίγματα! κε τσι κι δ λλοις!!! Τό διο νόμισμα π λλην ψι!

Τί καναν τ φρικανικά καθεσττα τόσες δεκαετίες; Ποιοί ταν ο στόχοι τους κα ποις τρόπος μ τν ποον πέβαλλαν τήν ξουσία τους;

Πρτον:

Καμμία δυνατότης σκήσεως λέγχου π πρόσωπα μ μετέχοντα στ «κυβερνητικά τους σχήματα». Βλέπουμε κάτι νάλογο δ σήμερα μες; Φυσικά!

Παραδείγματα:

 

1.Ξεκινώντας πό τν Κερατέα, που τ σημεριν καθεστς χει ποφασίσει τν παράνομη δημιουργία ΧΥΤΑ, διαπιστώνουμε τι καμμία λλη ρχή δν χει δικαίωμα λόγου. Π.χ. Δικαστική ρχή; Παρακάμπτεται!!! Καμμία εσαγγελική πόφασις δν φαρμόζεται, καμμία δικαστική κα κανένας νόμος!!! Δίκαιον εναι νόμος το χρήματος!!! Μόνον. ταν διος ντιπρόεδρος τς κυβερνήσεως πειλε πώς θ στείλ τ σκουπίδια στν Κερατέα κόμη κα μ τάνκς, κάθε στοιχειωδς σκεπτόμενος, ντιλαμβάνεται τν καταστρατήγησι τς μίας βασικς ρχς, π τς ποίας πολίτης βασίζει να τμμα τς δικαίας διαβιώσεώς του. κύρωσις μως τς δικαστικς ρχς, σημαίνει ατομάτως κύρωσι το νς κ τν τριν πυλώνων πο στηρίζει πραγματική δημοκρατία τν παρξί της.

2. κίνησις Βορίδου ν φέρ τ θέμα τς Κερατέας στν Ερωπαϊκή νωσι, γνοεται ς μή γενόμενη, τν στιγμ πο δη τρέχουν καταδίκες κατ τς χώρας μας γι τν ξακολούθησι τς πάρξεως τν ΧΥΤΑ.

3. καταδίκη τς λληνικς βο(υ)λς γι τν καταχρηστική ξακολούθησι τς βο(υ)λευτικς συλίας, στ πρόσωπο τς Μιλένας ποστολάκη. Παρ τν καταδίκη μως (ερωπαϊκό δικαστήριο νθρωπίνων δικαιωμάτων, λεπτομέρειες στ «βουλευτική ἀσυλία τέλος»), οδες νδιαφέρεται γι τν παύσι ατς τς γελοιότητος πο διαχωρίζει σ δύο κόσμους τος ντός κι κτός συστήματος. Ατος πο τρνε κι ατος πο τν ….τρνε.

 

Δετερον:

Παραπληροφόρησις. Προσπάθεια χειραγωγήσεως τς κοινς γνώμης, ποκοιμίσεώς   της κα δημιουργίας θολν εκόνων, ναφορικς μ τ γεγονότα. Συστηματική προσπάθεια λέγχου τς σκέψεως τν πολιτν κα δημιουργίας νοχν κα νοχν. Ψευδες εδήσεις ποσιώπησις πραγματικν γεγονότων.. πόλυτος διαστρέβλωσις πληροφοριν μ στόχο τν ξυπηρέτησι το συστήματος πο ξυπηρετον.

Παραδείγματα:

1. Ποις δν θυμται τν προσπάθεια Τρέμη ν συγκαλύψ τ γεγονς το θανάτου νς φορτηγατζ, πρ μερικν μηνν π δακρυγόνα, ταν πέμενε τυχς κπρόσωπός τους ν φέρ τ θέμα στν δημοσιότητα;

2. Ποις γνοε πλέον τ γεγονός τς πιβολς μίας ρρωστημένης εκόνας γι τν λληνικ κοινωνία πρς τν λληνική κοινωνία; κείνη Τατιάνα χει λυσσάξει κυριολεκτικς, παρουσιάζοντας, διαρκς μονόπλευρα, τος καημένους ΛΑΘΡΟμετανστες πο τόσο πολύ θέλουν ν γίνουν λληνες. Δν μς επε φυσικά ποτ ΤΙΠΟΤΑ γι τ σα ο προστατευόμενοί της πιβάλλουν μ τν νομία τους, τν καταπάτησι βασικν συνταγματικν ρχν μας κα τς τόσες βιαιότητες πο σκον ες βάρος λλήνων πολιτν. Ατ δν πάρχουν;

3. Ποις τηλεοπτικός σταθμός χει φέρει τό θέμα τς Κερατέας κα π ποις συνθκες στν δημοσιότητα; Γιατί παρουσιάζονται ΟΛΟΙ ο κάτοικοι ς παρανομοντες κα ν δυνάμει γκληματίες; (Γι τ ζήτημα Κερατέας, χοντας πλέον προσωπική ποψι, θεωρ πώς συνειδητς γκληματον ες βάρος κα τν κατοίκων λλ κα το συνόλου τν λλήνων!) πρεπε ν βγ να λλο «παιδί το συστήματος», γνωστός μας Λάκης γι ν μάθουμε τ τί παίζεται ες βάρος τν κατοίκων; χθές ως κι λικόπτερο περίπτατο τν γεγονότων. Κα «κυβέρνησις» δν ποχωρε!!! Μήπως σ λίγο θ δομε κα τάνκς στ Κερατέα (κατ τς πειλς Παγκάλου) κα θ μάθουμε πώς «ο κάτοικοι πεχώρησαν ερηνικς»;

Τρίτον:

κφοβισμός, τρομοκρατία κα ψυχολογική πίεσις σ κάθε κοινωνική μάδα. Συνεχής σκησις πιέσεων πό κάθε φερέφωνο το συστήματος.

Παραδείγματα:

1. Ποιός θά ξεχάσ τν δήλωσι-πειλή το πρωθυπουργο πρ τν δημοτικν κλογν; Ατς δν λεγε πώς κινδυνεύει μ κατάρρευσι τό πάν; Ατς δν προσπάθησε ν μς πείσ ν τν ψηφίσουμε (μμέσως μέσως) γι ν ξακολουθήσ τ «θεάρεστον ργον του»; Δν μς πείλησε μ παραίτησι; Τ κανε τν πομένη τν κλογν;  Μήπως λαβε κι λλα μέτρα κατ τν πολιτν; Πο εναι παραίτησίς του; νεγνώρισε κάποιος τν ψυχολογική πίεσι κα τν τρομοκρατία;

2. Συνεργασία «ντικρατικν» μηχανισμν (κουκουλάκηδες, μπαχαλάκηδες, τσογλανάκηδες)  μ «κρατικούς». Πς κατάφεραν κα διέλυσαν τς τελευταες (ερηνικές) πορεες τν τελευταίων μηνν; πώνυμες πλέον καταγγελίες (κι χι ψίθυροι) ποδεικνύουν τν στενή συνεργασία καθεσττος κα «παρακρατικν» ργανώσεων. ν λίγοις, τεχνητή τρομοκρατία παγορεύει πό τ πλθος τν πολιτν ν κφράσουν δυσαρέσκεια! πόλυτος ΦΙΜΩΣΙΣ!!!!

3.  Πρ λίγων μερν, στν Γερμανία, ΓΑΠ δινε μία διάλεξι περ δημοκρατίας! (Λέμε τώρα!!!) Κάποιοι φοιτητς πο προσεπάθησαν ν κφράσουν διαμαρτυρίες, κδιώχθησαν κακήν κακς πό τ κτίριο. Κα φυσικ μ μφανή πλέον τν σκησι βίας!!!

πάρχουν κόμη ντιρρήσεις γι τν μοιότητα τν καθεστώτων; πάρχουν κόμη νστάσεις γι τν παρξι καθεστώτων; πάρχει μήπως κάποια μφιβολία περ τς «νομιμότητος» κα τς καταστρατηγήσεως βασικν μας δικαιωμάτων;

Προσωπικς χω πεισθε.

Γι σς δν ξέρω.

Φιλονόη.

Υ.Γ.Ἐπέλεξα κάποια (ἐλάχιστα) παραδείγματα γιὰ νὰ τεκμηριώσω τὸν λόγο μου. Ὑπάρχουν δεκάδες καθημερινά. Ἀλλά μὲ ἔχει πλέον κουράσει ἡ συνεχής ἀναφορά στὰ κακῶς κείμενα. Θὰ ἤθελα νὰ ξεκινήσω νὰ γράφω ἐπί τέλους γιὰ τὰ καλῶς κείμενα.

Advertisements

Περὶ τοῦ/τῆς: Φιλονόη ἐκ Πόντου

Τό ὂνομά μου εἶναι ἡ ἱστορία μου! Ὃσα ὁ Πόντος κουβαλᾶ, ὃσα ἡ Ἑλλάς κουβαλᾶ εἶμαι ἐγώ. Ἐδῶ γύρω καί οἱ φίλοι μου. Ἀναζητοῦμε καί πορευόμαστε. Κοντά ὁ ἓνας στόν ἂλλον. Κάπου θά βγάλῃ ὁ δρόμος ἢ ὂχι; Ὃταν ἀγγίζῃς τίς ἀλήθειες, πάντα κάπου βγάζει ὁ δρόμος. Κι ἂς εἶναι μακρύς καί κάποιες φορές δύσβατος. Ἀρκεῖ πού πορευόμαστε. Φιλονόη, Ἑλληνὶς ἐκ τοῦ Πόντου Δεῖτε ὅλες τὶς καταχωρίσεις τοῦ/τῆς Φιλονόη ἐκ Πόντου

4 responses to “Καθεστώς ἤ δημοκρατία;

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: